ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНИХ КЕРІВНИКІВ
Анотація
У статті розглядаються принципи, методики та результати використання інноваційної педагогічної технології – бізнес-симуляції – в процесі розвитку професійної компетентності керівників. Виявлено компоненти професійної компетентності керівників, розвиток яких є можливим за допомогою бізнес-симуляції. Проаналізовано досвід використання запропонованої технології у світі.
Посилання
Borodiyenko O. V. Systema rozvytku profesiynoyi kompetentnosti kerivnykiv strukturnykh pidrozdiliv z prodazhu telekomunikatsiynykh posluh ta obsluhovuvannya abonentiv / O. V. Borodiyenko // Profesiyna osvita: problemy y perspektyvy/ IPTO NAPN Ukrayiny. – K.: IPTO NAPN Ukrayiny, 2014. – Vypusk 6. – S.14-19.
Koval'chuk О. Dydaktychni ihry yak metod aktyvizatsiyi navchal'no-piznaval'noyi diyal'nosti studentiv u protsesi vyvchennya pedahohiky / O.Koval'chuk // Visnyk L'vivs'koho universytetu. Seriya pedahohichna. – 2004. – Vyp.18. – S.89-97.
Serheeva M. H. Pedahohycheskaya tekhnolohyya «Uchebnaya fyrma» y ee rol' v professyonal'nom stanovlenyy uchashchykhsya / Obrazovatel'nыe tekhnolohyy. – №2. – 2013. – S.116-140.
Prof.Dave Bartram. The SHL Universal Competency Framework. – White Paper 2012. – The SEB Talent Measurement Solution.
Competencies for the Future. – The United Nations Publications. – 2013.
Borodiyenko A.V. Byznes-symulyatsyya VS tradytsyonnіe pedahohycheskye tekhnolohyy: еffektі yspol'zovanyya / A.V. Borodiyenko // Obrazovatel'nіe tekhnolohyy. – NYY shkol'nіkh tekhnolohyy. - №4. – 2014. – S.77-84.
Burgess, T. F. Business gaming: an historical analysis and future perspectives. - The simulation and gaming workbook. Games and Simulations for Business. – 1995. - Vol. 3. - P. 64–75.
Faria A. J., Hutchinson David, Wellington William and Steven Gold. Developments in Business Gaming : A Review of the Past 40 Years. - Simulation & Gaming. – 2008. – Режим доступу: http://sag.sagepub.com/content/40/4/464.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.