ЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ХУДОЖНИКІВ-ЖИВОПИСЦІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Анотація
У статті вистілено проблему формування етичної складової творчого потенціалу майбутніх художників-живописців в освітньому процесі вищого мистецького навчального закладу; визначено її теоретичні основи для розробки методичної системи. Автором пропонується використання методик, спрямованих на розвиток творчого потенціалу майбутніх художників-живописців, насамперед, за допомогою формування у них моральної орієнтації на основі світоглядних принципів, естетичних поглядів та смаків.
Посилання
Serozhnykova R. K. Formuvannya tvorchoho pedahohichnoho potentsialu maybutn'oho vykladacha u protsesi profesiynoyi podhotovky v universyteti 1. - 13.00.04. Avtoref... dyss. doktora ped nauk. - Odesa, 2009. - 48 s.
Borev Yu. Estetyka - M., Polytyzdat, 1981. 389 s. - S. 57.
Drobnytskyy O. Deyaki aspekty problemy tsinnosti // Problema tsinnosti u filosofiyi pid red. A. H. Kharcheva. L., Nauka, 1966.- S. 33 - 37.
Rank O. Mif pro narodzhennya heroya. - M., 1997, - S.117-132.
Yzvekov A. I. Pedahohichni zavdannya vyshchoyi shkoly epokhy postmodernu // Innovatsiyi ta osvitu. SB mat. konferentsiyi. Seriya «Symposium». Vyp 29. SPb. S-Peterburz'ke filosofs'ke tovarystvo, 2003. - C. 65-80.
Rudnyts'ka O. P. Pedahohika: zahal'na ta mystets'ka: [navch. posibnyk] / Oksana Rudnyts'ka. - Ternopil': Navchal'na knyha - Bohdan, 2005. - 358 s. - C. 28-29.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.