ЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ХУДОЖНИКІВ-ЖИВОПИСЦІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

  • Н. Фомічова Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, м. Одеса
Ключові слова: художник-живописець, творчий потенціал, етика, естетика, образотворче мистецтво, індивідуально-орієнтований підхід, гуманізація і гуманітаризація освітнього процесу

Анотація

У статті вистілено проблему формування етичної складової творчого потенціалу майбутніх художників-живописців в освітньому процесі вищого мистецького навчального закладу; визначено її теоретичні основи для розробки методичної системи. Автором пропонується використання методик, спрямованих на розвиток творчого потенціалу майбутніх художників-живописців, насамперед, за допомогою формування у них моральної орієнтації на основі світоглядних принципів, естетичних поглядів та смаків.

Посилання

Serozhnykova R. K. Formuvannya tvorchoho pedahohichnoho potentsialu maybutn'oho vykladacha u protsesi profesiynoyi podhotovky v universyteti 1. - 13.00.04. Avtoref... dyss. doktora ped nauk. - Odesa, 2009. - 48 s.

Borev Yu. Estetyka - M., Polytyzdat, 1981. 389 s. - S. 57.

Drobnytskyy O. Deyaki aspekty problemy tsinnosti // Problema tsinnosti u filosofiyi pid red. A. H. Kharcheva. L., Nauka, 1966.- S. 33 - 37.

Rank O. Mif pro narodzhennya heroya. - M., 1997, - S.117-132.

Yzvekov A. I. Pedahohichni zavdannya vyshchoyi shkoly epokhy postmodernu // Innovatsiyi ta osvitu. SB mat. konferentsiyi. Seriya «Symposium». Vyp 29. SPb. S-Peterburz'ke filosofs'ke tovarystvo, 2003. - C. 65-80.

Rudnyts'ka O. P. Pedahohika: zahal'na ta mystets'ka: [navch. posibnyk] / Oksana Rudnyts'ka. - Ternopil': Navchal'na knyha - Bohdan, 2005. - 358 s. - C. 28-29.

Опубліковано
2014-12-31
Як цитувати
Фомічова, Н. (2014). ЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ХУДОЖНИКІВ-ЖИВОПИСЦІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент, (9), 291-304. вилучено із https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/167
Номер
Розділ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ СУБ’ЄКТ