ТВОРЧІСТЬ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА В КОНТЕКСТІ СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МУЗИЧНОЇ ЕТНОПЕДАГОГІКИ
Анотація
На матеріалі творчості Т. Шевченка автори роблять спробу аналізу формування національних почуттів і свідомості засобами рідної мови, народної пісні, звичаїв та традицій, історичної правди. Автори наголошують, що поетика «Кобзаря» виросла з фольклорної стихії, зберігши пісенну вільність, розкутість, грацію, ритміко-інтонаційне розмаїття. Разом із тим, у статті підкреслюється, що твори більш пізнього періоду Т. Шевченка становлять нову мистецьку якість. Автори позиціонують нову якість «Кобзаря» як символіку народної пісні, що аргументовано доводить найвищий прояв музичної етнопедагогіки та педагогічної мудрості української нації.
Посилання
Bilynska M. Kobzar is Playing, Singing / M. Bilinska.-K.: Musical Ukraine,1981.P.48-54.
Vashchenko H. Upbringing Ideal /H.Vashchenko // Poltava visnyk.-Poltava, 1994.№4.-p.72-87.
Poberezhna H., Shcherytsia T. General Theory of Music / H. Shcherytsia.-K.: Higher School, 2004.-352 p.
Stelmakhovych M. Ukrainianknowing in National School:
Guidebook for teachers / M.Stelmakhovych.- Ivano-Frankivsk: Plai, 1995. - 204 p.
Ukrainian Ethnopedagogics: educ.-method.guidebook / edit. by V. Kononenko.- Kyiv- Ivano-Frankivsk: Plai, 2005. 403 p.
Franko I. Works in twenty issues / I. Franko . K.: Stateissuer, 1995.-№.17.
Shevcenko T.H. Authobiography. Diary / T.Shevchenko. K.: Dnieper, 1988.9.
Shevchenko T.H. Kobzar / T. Shevchenko. K.: Dnieper, 1983.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.