ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КАР’ЄРНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ У СИСТЕМІ МИСТЕЦЬКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

  • Валерій Орлов Інституту професійнотехнічної освіти НАПН України
Ключові слова: мистецька освіта, дизайнер, кар’єра, кар’єрні орієнтації, професійна підготовка, розвиток кар’єрних орієнтацій

Анотація

У статті уточнено дефініції понять «професійна кар’єра» і «кар’єрні орієнтації», розкрито їх кореляційні зв’язки. Підкреслюється, що усвідомлення свободи вибору, зазвичай, для молоді є дискомфортним станом, що виявляється головним чином у стихійності, недостатній зваженості у прийнятті важливих рішень, неготовності до конкурентноспроможних ринкових відносин. Це призводить до виникнення кризових явищ у реалізації стратегії професійної кар'єри. Наголошується на доцільності розроблення і використання методик діагностики ціннісних орієнтацій у кар'єрі.

Посилання

The Communiqué of the Conference of European Ministers Responsible for Higher Education. (2009). Retrieved 12.10.2016 from : http://old2.nau.edu.ua/ru/study-ru/.../1426-levenskoe-kommyunike.html.

Beletskyy M. (2001). Management. Business Career. Mn. : Vyshcha shkola, 302 p. (in Russian).

Łozowiecka W. (2008). Theoretical and Practical Principles of Forming Competitive Ability of the Individual : Education and Work. Contexts – Challenges – Autonomy, pp. 247–256 (in Polish).

Zakatnov, D. O., Orlov, V. F, Zlochevs'ka. L. S., Pavlov, Yu. O., Lokshyn, V. S. (2015). Pedagogical Technologies of Teaching the Youth how to Choose and Realize Professional Career: Methodological Textbook K., 222 p. (in Ukrainian).

Kovy, S., Kolosymo, Dzh. (2013). Guidelines for Successful Career. M. : Mann, Yvanov y Ferber; Эksmo, 224 p. (in Russian).

Опубліковано
2017-12-27
Як цитувати
Орлов, В. (2017). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КАР’ЄРНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ У СИСТЕМІ МИСТЕЦЬКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент, (12), 18-28. вилучено із https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/70
Номер
Розділ
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ