КРИТЕРІЇ І ПОКАЗНИКИ ОЦІНЮВАННЯ РІВНІВ РОЗВИНЕНОСТІ ПРОЕКТНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ-ГРАФІКІВ

  • Алла Максимова Мистецький інститут художнього моделювання та дизайну імені Сальвадора Далі; Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
Ключові слова: проектна культура, критерії, показники, рівні, компоненти проектної культури, дизайнер-графік, професійна підготовка

Анотація

У статті визначені й обґрунтовані критерії, показники та рівні розвитку проектної культури майбутніх фахівців графічного дизайну. Проаналізовані та обґрунтовані структурні компоненти проектної культури майбутніх дизайнерів-графіків.

Посилання

Veselova Yu. V. Rol dyzain-proektyrovanyia v razvytyy mыshlenyia studentov // Fylosofyia obrazovanyia. – Spets. vыpusk 2. – Novosybyrsk, 2006. – S.316-321.

Danylenko V. Ya. Dyzain: pidruchnyk / V.Ya. Danylenko. – Kh.: KhDADM, 2003. – 320 s.

Papanek V. Dyzain dlia realnoho myra / V. Papanek. ¬– M.: D. Aronov, 2010. – 416 s.

Prusak V. F. Metodolohichni pidkhody do pidhotovky dyzaineriv u vyshchykh navchalnykh zakladakh // Naukovi zapysky Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M.P. Drahomanova. – Vyp. 61. – 2006. – S. 131-138.

Опубліковано
2017-12-27
Як цитувати
Максимова, А. (2017). КРИТЕРІЇ І ПОКАЗНИКИ ОЦІНЮВАННЯ РІВНІВ РОЗВИНЕНОСТІ ПРОЕКТНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ-ГРАФІКІВ. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент, (12), 276-288. вилучено із https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/88
Номер
Розділ
СУЧАСНА МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: МЕТОДИКА І ТЕХНОЛОГІЯ