TEACHING CONDITIONS art-graphic preparation of the teacher FINE ARTS

  • Y. Tverdokhlebova Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, м. Одеса

Abstract

The article reveals didactic conditions, educational and creative students’ activity in the process of artistic and graphical training of future teachers of fine and applied and decorative arts.

References

Бесчастнов Н.П. Черно-белая графика: учеб. пособие для студ высш. учеб. заведений, обучающихся по специальности «Художественное проектирование изделий текстильной промышленности»./Н.П.Бесчаснов. - М., 2005.

Орлов В.Ф. Професійне становлення вчителів мистецьких дисциплін : монографія / за заг. ред. І.А.Зязюна; В. Ф. Орлов. – К.: Наукова думка, 2003. – 262 с.

Резніченко М.І., Твердохлібова Я.М. Художня графіка.Змістові модулі 1,2.Навчально-методичний посібник для студентів художньо-графічних факультетів /М.І.Резніченко, Я.М.Твердохлібова. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2011. – 272 с.

Рудницька О.П. Педагогіка : загальна та мистецька : [навч. посібник] /О.П. Рудницька. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2005. – 358 с.

Симоненко С.М. Визуальное мышление и художественно-графическое творчество /С.М.Симоненко. //ОДПИ, Одесса.- Деп. в ГНТБ Украины, 1994.

Совершенствование профессиональной и методической подготовки студентов художественно-графических факультетов педагогических вузов: Материалы Всесоюзного семинара-совещания заведующих кафедрами изобразительного искусства, ноябрь, 1987. – Ростов-на-Дону: РГПИ, 1989.

Туманов І.М. Рисунок, живопис, скульптура: теоретико-методологічні основи комплексного навчання: Навчальний посібник / І.М.Туманов. –Львів: Аверс, 2010.

Узнадзе Д.Н. Экспериментальные основы психологии установки /Д. Н. Узнадзе. – Тбилиси : АН Груз. ССР, 1961.– 210 с.

Хомич Л.О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів: [монографія] /Л. О. Хомич. – К.: Магістр. – S, 1998. – 200 с.

Published
2014-12-31
How to Cite
Tverdokhlebova, Y. (2014). TEACHING CONDITIONS art-graphic preparation of the teacher FINE ARTS. Art Education: Content, Technologies, Management, (9), 252-266. Retrieved from https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/157
Section
ORGANISATIONAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS OF THE EDUCATION PROCESS SUBJECTS’ PER