ДИДАКТИЧНІ ПІДХОДИ КОНТАМІНАЦІЇ, ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ЗМІСТУ ТА КОМПЛІМЕНТАРНОСТІ ФОРМ, МЕТОДІВ, ПРИЙОМІВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ДО РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ

  • Світлана Алєксєєва ІПТО НАПН України
Ключові слова: професійна кар’єра, контамінація, інтенсифікація, компліментарність, кар’єрні очікування, професійна самореалізація

Анотація

У статті представлено результати дослідження проблеми використання дидактичних підходів контамінації, інтенсифікації змісту та компліментарності форм, методів, прийомів підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри. Обгрунтовано, що підготовка майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри має ґрунтуватися на основних закономірностях професійного становлення та розвитку особистості з використанням новітніх досягнень. Проаналізовано використання підходів контамінації, інтенсифікації змісту та компліментарності форм, методів, прийомів підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри, що конкретизовано механізмами формування відповідної готовності, успішної професійної самореалізації, опанування стратегії кар’єрного просування. Доведено, що дидактичні підходи контамінації, інтенсифікації змісту і компліментарності форм, методів, прийомів підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри забезпечать формування багатогранної гармонійно розвиненої особистості майбутнього дизайнера, зорієнтованого на самовдосконалення, самореалізацію, досягнення кар’єрного успіху.

Посилання

Alieksieieva S. V. Osoblyvosti pedahohichnoho protsesu pidhotovky maibutnikh dyzaineriv do rozvytku profesiinoi kar’iery /S V Alieksieieva // Profesiina osvita: problemy i perspektyvy / IPTO NAPN Ukrainy. K.: IPTO NAPN Ukrainy, 2015. – Vypusk 9. – S. 8-12.

Alieksieieva S. V. Emotsiina rehuliatsiia navchalno-piznavalnoi diialnosti maibutnikh dyzaineriv z rozvytku profesiinoi kar’iery / S. V. Alieksieieva // Molodyi vchenyi, 2016. – № 1 (28) – Ch. 2. – S. 60-63.

Borysiu A S. Profesiina kar’iera yak sotsialno-psykholohichnyi fenomen: [etapy, typy prof. kar’iery] / A S Borysiuk // Problemy zah. ta ped. psykholohii: zb. nauk. pr. In-tu psykholohii im. H S Kostiuka APN Ukrainy. − K., 2007. − T. 9, ch. 4. − S. 94-101.

Kalenychenk R A. Psykholohichni aspekty indyvidualnoi kar’iery: [osn. motyvy, typy, stadii ta etapy vyboru kar’iery] / R. A. Kalenychenko // Problemy ta perspektyvy formuv. nats. humanit.-tekhn. elity : zb. nauk. pr. / APN Ukrainy, Nats. tekhn. un t «Khark. politekhn. in-t». − Kh., 2006. – yp. 9/10. − S. 129-135.

Lozovetska V. T. Metodolohichni pidkhody do formuvannia kar’iery maibutnikh fakhivtsiv / Valentyna Lozovetska // Naukovyi visnyk Instytutu profesiino-tekhnichnoi osvity NAPN Ukrainy. Profesiina pedahohika: zb. nauk.prats: / Inst-t prof.-tekh. osvity NAPN Ukrainy; [red. kol.: V. O. Radkevych (holova) ta in.]. – K.: «NVP Polihrafservis», 2014. – № 8 S. 21-28.

Orlov V.F. Problemy proektuvannia profesiinoi kariery maibutnikh fakhivtsiv iz dyzainu / V. F. Orlov, O. O. Fursa // Mystetska osvita: zmist, tekhnolohii, menedzhment: zb. naukovykh prats. Vyp. 10. – Vyd: «Tonar», 2015. – S. 5-17.

Suriakova M. V. Tekhnolohiia kar’iery: navchalnyi posibnyk / M. V. Suriakova// – Dnipropetrovsk: NMetAU, 2011. – 70 s.

Опубліковано
2016-11-30
Як цитувати
Алєксєєва, С. (2016). ДИДАКТИЧНІ ПІДХОДИ КОНТАМІНАЦІЇ, ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ЗМІСТУ ТА КОМПЛІМЕНТАРНОСТІ ФОРМ, МЕТОДІВ, ПРИЙОМІВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ДО РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент, (11), 121-133. вилучено із https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/102
Номер
Розділ
ПРАКТИКА СУЧАСНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ: НОВІТНІ ДОСЯГНЕННЯ