КУЛЬТУРНО-ОСВІТНІЙ ЧИННИК НАЦІОНАЛЬНОГО ПОСТУПУ
Анотація
У статті висвітлено актуальну проблему впровадження педагогічного принципу культуровідповідності у зміст неперервної освіти. Розглянуто цілі та мотивації формування основних компетенцій культурологічного, соціального, громадянського характеру, визначених рекомендаціями ЄС, а також роль культурно-освітнього чинника в реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання.
Посилання
State national program «Education» (Ukraine XXI century) .– K.- Rainbow, 1994.
The National Education Development Strategy for the period until 2021 roku.- http: // zakon4.rada.gov.ua / laws / show / 344/2013.
Recommendation 2006/962 / EC of the European Parliament and the Council (EU) «On the core competence for lifelong learning» on December 18, 2006. http: // zakon2. Rada.gov.ua/laws/show/994_975.
Strategy for Sustainable Development «Ukraine-2020». http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/5/2015.
M. Zhulinsky nation, culture, literatura. – K .: «scientific opinion», 2010.– p. 41.
The concept of general art education. http // www.ippo.if.ua / predmety / mystetstvo / index.php? r = site / stattya & id = 315.
Strategy national-patriotic education of children and youth for 2016-2020 years. http://president.gov.ua/documents/5802015-19494.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.