ХУДОЖНЯ ФОТОГРАФІЯ У РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ

  • Світлана Коновець Institute of Problems on Education NAES of Ukraine
Ключові слова: креативна особистість, різновиди візуального мистецтва, художня фотографія, педагогічна практика

Анотація

У статті презентується сутність поняття «креативна особистість»; обґрунтовується процес розвитку креативності особистості за допомогою одного з результативних різновидів візуального мистецтва – художньої фотографії, особливостей їх форм і методів; представляються шляхи реалізації креативної та творчо-активізуючої спрямованості художньої фотографії у педагогічній практиці.

Посилання

Grecov A. Trening kreativnosti dlya starsheklassnikov i studentov / A. Grecov. – M., SPb. : Piter, 2007. – 208 s.

Kopytin A. I. Rukovodstvo po grupovoj art-terapii. SPb. : Rech', 2003. – 320 s.

Lem P. Super kreativ. – [Ehlektronnyj resurs] – Rezhim dostupu do resursu: http://www.e-reading.by/bookreader.php/90846/Lem_-_Superkreativ. (Zagolovok z ehkranu), 2006. – 384 s.

Maslou A. Psihologiya bytiya / A. Maslou. – M. : Refl-buk, 1997. – 300 s.

Rozhdestvenskaya N., Tolshin A. Kreativnost': puti razvitiya i treningi. / N. Rozhdestvenskaya, A. Tolshin – SPb. : Rech', 2007. – 320 s.

Rou Alan Dzh. Kreativnoe myshlenie / Dzh. Alan Rou – M/ ^ NT Press? 2007 – 176 s.

Опубліковано
2015-09-30
Як цитувати
Коновець, С. (2015). ХУДОЖНЯ ФОТОГРАФІЯ У РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент, (10), 201-210. вилучено із https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/129
Номер
Розділ
ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИКИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ