ХУДОЖНЯ ФОТОГРАФІЯ У РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Анотація
У статті презентується сутність поняття «креативна особистість»; обґрунтовується процес розвитку креативності особистості за допомогою одного з результативних різновидів візуального мистецтва – художньої фотографії, особливостей їх форм і методів; представляються шляхи реалізації креативної та творчо-активізуючої спрямованості художньої фотографії у педагогічній практиці.
Посилання
Grecov A. Trening kreativnosti dlya starsheklassnikov i studentov / A. Grecov. – M., SPb. : Piter, 2007. – 208 s.
Kopytin A. I. Rukovodstvo po grupovoj art-terapii. SPb. : Rech', 2003. – 320 s.
Lem P. Super kreativ. – [Ehlektronnyj resurs] – Rezhim dostupu do resursu: http://www.e-reading.by/bookreader.php/90846/Lem_-_Superkreativ. (Zagolovok z ehkranu), 2006. – 384 s.
Maslou A. Psihologiya bytiya / A. Maslou. – M. : Refl-buk, 1997. – 300 s.
Rozhdestvenskaya N., Tolshin A. Kreativnost': puti razvitiya i treningi. / N. Rozhdestvenskaya, A. Tolshin – SPb. : Rech', 2007. – 320 s.
Rou Alan Dzh. Kreativnoe myshlenie / Dzh. Alan Rou – M/ ^ NT Press? 2007 – 176 s.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.