СОЦІОКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЯК ФОРМА ЙОГО ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ)

  • Л. Гонтова Дніпропетровська консерваторія ім. М. І. Глінки, м. Дніпропетровськ
Ключові слова: соціокультурна компетентність, продуктивна діяльність учня, діалог, художній символ

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі сучасного навчально-виховного процесу –створенню умов для продуктивної діяльності учнів основної школи на підґрунті формування його соціокультурної компетентності у процесі вивчення художньої культури. Розглядається визначення продуктивної діяльності учня, якій притаманні соціальна значущість результатів його освіти. нарощування його особистісного потенціалу, Запропоновано уточнення поняття соціокультурної компетентності учня основної школи як однієї з форм продуктивної діяльності, на підставі її спрямованості на активне використання та трансформацію набутого знання в різноманітних виразних формах, які забезпечують позитивний інтерактивний простір.

Посилання

Bibler V. From science studying to culture logics: two philosophical introductions to the twenty first century / V. S. Bibler. – M. : Politizdat, 1991. – 412 p.

Burlachuk V. Symvolicheskie i konstituirovanie sotsialnogo smisla : Vol 1[Symbolical systems and institutionalization of social meaning]. 2004. №3. Р. 147-155.

Drokina О. Development of cognitive and emotional-willing regulation of junior pupils and junior teenagers. – Autoreport. Dissertation for applicant to candidate of psychological sciences: spec. 19.00.07. «Pedagogical psychology».//О .Drokina. 1999. – Electronic course. Source: http://psibook.com.

Masol L., N. Miropolska N. Beginning program for public junior schools «Artistic culture» (9-11 forms). / Ludmila Mikhajlivna Masol, Natalia Yevgineivna Miropolska. //Kiev, «Perun». 2005. 12 p.

Makhmutova А. Teaching subjects of artistic-esthetical cycle in 2013/2014 /Angela Makhmutova. //Khmelnitsk: electronical announcer of Khmelnitsk ОІPPО «Majbuttia». 2013. №№13-16 (470-473), July-August. pp. 56-60.

Lisitsina J. Bringing up tolerance among high school pupils by means of artistic culture at public schools of Ukraine. /Julia Sergeevna Lisitsina. // Kursk, «Scientific journal of post graduates and doctorate». 2013. September 26th.

Lotman J. Semiosphere : Culture and explosion. Inside the thinking worlds : Article. Research. Notes / J. M. Lotman. – St. Petersburg. : Art-St. Petersburg, 2001. – 703 p.

Mamardashvili M, Piatigorsky А. Symbol and consciousness. Metaphisical thinkings about consciousness, symbolism and language./ Merab Konstantinovich Mamardashvili, Aleksander Moiseevich Piatigorsky. //М., School «Languages of Russian culture». 1997. 224 p.

Plastinina J. Productive educational activity in the educational school environment.//J. Plastinina. 2012. Vector of science by Toliatty State University. №1 (8). pp. 240-243.

Priamikova Е. Social competence of pupils: senses and practices/ Е. V. Priamikova // Sociology of education. – 2009. – № 7. – pp. 126-132.

Опубліковано
2015-09-30
Як цитувати
Гонтова , Л. (2015). СОЦІОКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЯК ФОРМА ЙОГО ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ). Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент, (10), 278-291. вилучено із https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/135
Номер
Розділ
ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИКИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ