ТЕХНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ШВЕЙНОГО ВИРОБНИЦТВА ТА ЇЇ СТРУКТУРА

  • А. Дяченко Мистецький інститут художнього моделювання та дизайну імені Сальвадора Далі
Ключові слова: технологічна компетентність, майбутній інженер-педагог, швейне виробництво, декоративно-прикладне мистецтво, компоненти

Анотація

У статті актуалізується проблема формування технологічної компетентності майбутнього інженера-педагога швейного виробництва. Доведено важливість використання такого засобу її формування, як декоративно-прикладне мистецтво. Визначено структурні компоненти технологічної компетентності (мотиваційно-ціннісний, пізнавальний, операційний, рефлексивний) і представлено їх змістовну характеристику з точки зору специфіки професійної діяльності майбутнього інженера-педагога швейного виробництва.

Посилання

Konyukhov N.I. Slovnyk-dovidnyk praktychnoho psykholoha/ N. I. Konyukhov. – M.: NPOMODEK, 1996. – 222 s.

Kornyts'ka L.A. Pedahohichni osnovy vykorystannya etnodyzayna v profesiyniy pidhotovtsi inzheneriv-pedahohiv shveynoho profilyu: Dysertatsiya na zdobuttya uchenoho stupenya kandydata pedahohichnykh nauk za spetsial'nistyu 13.00.04 – «Teoriya i metodyka profesiynoyi osvity» Instytut pedahohichnoyi osvity i osvity doroslykh NAPN Ukrayiny. – Kyyiv, 2010.

Kuz'mina E. M. Do pytannya pro tsinnosti pedahohichnoyi diyal'nosti/E.M. Kuz'mina //Materialy Vseros. Nauk.-prakt. konferentsiyi «Problemy ta shlyakhy pidvyshchennya efektyvnosti vykhovannya student·s'koyi ta uchnivs'koyi molodi». Elektronnyy resurs. Rezhym dostupu: http://www.uni-altai.ru/Journal/vestnikARHIWN22000listlist170.html.

Kulahina I. Yu. Motyvatsiyni tendentsiyi pry riznykh typakh kharakteru v pidlitkovomu vitsi// I.Yu. Kulahina, E.A. Polyakova //Systemna psykholohiya i sotsiolohiya. 20 # 3. [Elektronnyy resurs]. Rezhym dostupu : http://systempsychology.ru/journal/203/55-kulagina-iuu-polyakov-ea-motivaciounnye-tenden

Markova A. K. Psykholohiya profesionalizmu// A.K M .: Znannya, 1996. – 308 s.

Martynyuk O. B. Doslidzhennya profesiynykh tsinnisnykh oriyentatsiy vchytelya yak tsilisnoyi systemy// Tsinnisni priorytety osvity v KhKhI st.: Materialy Mizhdunar. nauk.-prakt. konf. – Luhans'k, 2003. – S. 183-191.

Morozova T. A. Formuvannya pedahohichnoyi refleksiyi yak osnovy profesiynoho stanovlennya maybutn'oho uchytelya: dys.. kandydata psykhol. nauk /19.00.07/ Morozova Tetyana Anatoliyivna. – Tula, 2003.–177 s.

Nikandrov N. D. Ponyatiynyy aparat pedahohiky i osvity: perspektyvy doslidzhennya/ N. Nikandrov// Pedahohika. – 1995.- #3. – S. 112-114.

Orlov Yu. M. Stymulyrovanye pobuzhdenyya k uchenyyu / Orlov Yu.M., Tvorohov N.D., Shkurky V.Y. – M.: Pedahohyka, 1988. – 75 s.

Piazhe Zh. Afektyvne bezsvidome i konhityvne bezsvidome / Zhan Piazhe. – M., 2001. – 258 s.

Platonov K. K. Kratnyy slovar' systemы psykholohycheskykh ponyatyy / K.K.Platonov. – M.: Vyshcha shkola, 1984.-174 s.

Shevel' B.O. Formuvannya fakhovykh kompetentsiy maybutnix inzheneriv-pedahohiv zasobamy informatsiyno-komunikatyvnykh tekhnolohiy: avtoref. na zdobuttya nauk. stupenya kand. ped. nauk: spets .: 13.00.04 «Teoriya i metodyka profesiynoyi osvity» / B. O. Shevel'. – K., 2011. – 21 s.

Опубліковано
2015-09-30
Як цитувати
Дяченко , А. (2015). ТЕХНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ШВЕЙНОГО ВИРОБНИЦТВА ТА ЇЇ СТРУКТУРА. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент, (10), 312-327. вилучено із https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/138
Номер
Розділ
ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИКИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ