РОЗВИТОК ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ПЕДАГОГІЧНА ЗАДАЧА

  • Ганна Шкарупа Київський національний університет технологій та дизайну
Ключові слова: художньо-конструктивна компетентність, критерії та ознаки сформованості, міждисциплінарні зв’язки, мистецький коледж, професійна дизайн-освіта

Анотація

Динамічний розвиток суспільства в цілому, а також і спрямованість сучасних українських закладів освіти на інтеграцію в Європейський освітній простір, зумовлюють необхідність реформування професійної підготовки в освітній системі. Постійне оновлення виробничих технологій та вимог ринку праці до професійних компетентностей випускників посилюють важливість налагодженої міжпредметної інтеграції серед дисциплін професійного спрямування та вимагають модернізації змісту навчальних програм. Для ефективної реалізації цих задач в межах окремого навчального закладу необхідна цілеспрямована та злагоджена робота педагогічного колективу.

Посилання

Kurach M. C. MetodichnI aspekti realIzatsIYi mIzhpredmetnih zv’yazkIv u hudozhno-trudovIy pIdgotovtsI maybutnIh vchitelIv trudovogo navchannya // Dekorativno-uzhitkove mistetstvo ta dizayn u trudovIy pIdgotovtsI uchnIvskoYi I studentskoYi molodI. NaukovI zapiski SerIya: PedagogIka 2007, #7 C. 109-113

Kurach M. The Development of Future Technology Teachers’ Artistic-Projective Abilities: Foreign Experience, Comparative Professional Pedagogy, 6 (1), 28-35. doi: https://doi.org/10.1515/rpp-2016-0004

Radkevich V. O. KontseptualnI zasadi dIyalnostI navchalnih zakladIv hudozhnogo profIlyu // Didaktika profesIynoYi shkoli: zb. naukovih prats /Institut pedagogIki I psihologIYi profesIynoYi osvIti APN UkraYini, Hmelnitskiy nats. unIversitet. – KiYiv; Hmelnitskiy, 2006. Vip.4. S. 50-55

Sovremennaya entsiklopediya [Elektronniy resurs] URL: https://dic.academic.ru/dic.nsf/ enc1p/24938 (Data zvernennya: 11.10.2018).

Parhomenko K. A. Geometralnyiy metod v obuchenii risunku kak metod formirovaniya myishleniya, konstruktivnogo videniya i ovladeniya formoy // Vestnik Omskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta. Gumanitarnyie issledovaniya, 2015 #3(7) S. 120-123.

Competencies & learning objectives The Royal Academy of Art and the Royal Conservatoire together form the University of the Arts The Hague [Електронний ресурс] URL: https://www.kabk.nl/en/studying-at-kabk/competencies

Опубліковано
2018-12-28
Як цитувати
Шкарупа , Г. (2018). РОЗВИТОК ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ПЕДАГОГІЧНА ЗАДАЧА. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент, (13), 193-207. вилучено із https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/176
Номер
Розділ
СУЧАСНА МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ФОРМИ, ТЕХНОЛОГІЇ, МЕТОДИ І ПРИЙОМИ РОБОТИ