ВИЗНАЧАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ ВАРІАТИВНОЇ СКЛАДОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ДИЗАЙНУ

  • Лариса Оружа Мистецький інститут художнього моделювання та дизайну імені Сальвадора Далі
Ключові слова: варіативна складова, дизайн-освіта, професійні компетентності, підготовка дизайнерів

Анотація

У статті розглядається формування професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну крізь призму впливу варіативної складової освітньої програми, що поєднує у своїй структурі професійні та наукові знання на основі осмислення проблем людського життя і спілкування з предметним середовищем. Виокремлено перспективні напрями інноваційного розвитку дизайну і дизайн-освіти. Наголошується, що конструктивні способи розв’язання проблем розвитку дизайн-освіти слід шукати у потребах і досягненнях суспільства, запитах окремих соціальних груп, кожної людини на красу і користь. Автором позиціоновано систему дизайн-освіти як потужний дієвий засіб формування художньо-естетичної культури суспільства.

Посилання

Maksymenko H. Ye. Kharakterystyka systemy khudozhno-hrafichnykh zavdan ta zadach u fakhovii pidhotovtsi maibutnikh dyzaineriv / H. Ye. Maksymenko // Problemy suchasnoi pedahohichnoi osvity. Ser. : Pedahohika i psykholohiia : zb. statei. – Yalta : RVV KHU, 2009. – Vyp. 21, ch. 4. – S. 43-48.

Maksymenko H. Ye. Modeliuvannia protsesu profesiinoi pidhotovky maibutnikh dyzaineriv na osnovi intehratsii dystsyplin spetsialnoho tsyklu / H. Ye. Maksymenko // Humanizatsiia navchalno-vykhovnoho protsesu : zb. nauk. prats / za zah. red. prof. V. I. Sypchenka. – Sloviansk : SDPU, 2009. – Vyp. XLIV. – S. 33-37.

Osvitno-profesiina prohrama pidhotovky bakalavra spetsialnosti 022 Dyzain. Khmelnytskyi natsionalnyi universytet, 2016 [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://www.khnu.km.ua/root/siteres/50%20Osvitni%20prohramy/

Savchenko O.V. Informatsiinyi komponent refleksyvnoi kompetentnosti osobystosti [Elektronnyi resurs] / O.V. Savchenko. – Rezhym dostupu: http://www.appsychology.org.ua/data/jrn/v6/i11/28.pdf

Fursa O.A. Rozvytok dyzain-osvity v Ukraini i zarubizhzhi: istoryko-porivnialnyi aspekt / O. A. Fursa // Porivnialna profesiina pedahohika. – 2011. - №2. – S. 112-124.

Chebatova Ya.V. Psykholohichna hotovnist studenta-dyzainera do tvorchoi diialnosti u VNZ / Chebatova Ya.V. // Psykholohiia i osobystist. – 2014. – №2(6)

Shkyl O.S. Etapy y zadachy professyonalnoi deiatelnosty dyzainerov/ O. S. Shkyl // Vektor nauky Toliattynskoho hos. un-ta. Ser. «Pedahohyka y psykholohyia». – 2013. – № 2 (13). – S. 314-317.

Опубліковано
2018-12-28
Як цитувати
Оружа, Л. (2018). ВИЗНАЧАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ ВАРІАТИВНОЇ СКЛАДОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ДИЗАЙНУ. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент, (13), 220-231. вилучено із https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/178
Номер
Розділ
СУЧАСНА МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ФОРМИ, ТЕХНОЛОГІЇ, МЕТОДИ І ПРИЙОМИ РОБОТИ