МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ДО РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ

  • Світлана Алєксєєва Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
Ключові слова: професійна кар’єра, модель підготовки, компоненти моделі, пізнавальна діяльність, позитивна мотивація

Анотація

У статті представлено науково обґрунтовану модель підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри. Схарактеризовано методологічні підходи, принципи, етапи, форми, методи, засоби підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри. Обґрунтовано педагогічні умови, що істотно підвищують результати підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри, зокрема: позитивна мотивація, удосконалення змісту, використання сучасних технологій навчання, здійснення педагогічного супроводу цього процесу. Висвітлено сутнісні характеристики основних етапів підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри, а саме: цілепокладання, планування, процесуальний, діагностичний. Проаналізовано зміст ціннісно-мотиваційного, когнітивного, емоційно-вольового і діяльнісного компонентів підготовленості майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри. Схарактеризовано початковий, достатній, високий рівні підготовленості майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри.

Посилання

Gershuns`ky`j B. S. Pedagogycheskaya prognostyka: metodology`ya, teory`ya, prakty`ka. K.: Vy`shha shkola, 1986. 200 s.

Goncharenko S. U. Ukrayinskyj pedagogichnyj slovnyk. K., 1997. 375 s.

My`tyuny`na S. V. Modely` professy`onal`noj kar`erы ly`chnosty` : dy`s. kand. socy`ol. nauk. Novy`j-Novgorod, 2006. 168 s.

Davidov V. V. Teory`ya razvy`vayushhego obucheny`ya. M.: Y`NTOR, 1996. 544 s.

Gnezdilova K. M. Modeli ta modelyuvannya u profesijnij diyal`nosti vy`kladacha vy`shhoyi shkoly`: navch. posib. Cherkasy`: Vy`davecz` Chabanenko Yu.A., 2011. 124 s.

Zy`moglyad N. S. Model` profesijnoyi diyal`nosti dy`zajnera odyagu z proektuvannya shvejny`x vy`robiv. Problemy` inzhenerno-pedagogichnoyi osvity`. Xarkiv. Ukr. inzh.-ped. akad. 2010. Vy`p. 28-29. S. 48-57.

Markova A. K. Psy`xology`ya professy`onaly`zma. M.: Mezhdunar. gumany`tar, fond «Znany`e», 1996. 308 s.

Marty`nenko S. M. Zagal`na pedagogika: navch. posib./ S.M. Marty`nenko, L.L. Xoruzha. – K.: MAUP, 2002.– 176 s.

Опубліковано
2018-12-28
Як цитувати
Алєксєєва, С. (2018). МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ДО РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент, (13), 16-26. вилучено із https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/20
Номер
Розділ
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ