МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА: ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ
Анотація
У статті розглядаються історичні періоди виникнення методики навчання малюванню, її становлення як окремої педагогічної дисципліни. Виділяються основні науково-методичні підходи та методи навчання малюванню в історії розвитку образотворчого мистецтва. Автор підкреслює, що професійне образотворче мистецтво значно впливає на естетичний розвиток і виховання школярів протягом усього періоду становлення загальноосвітньої школи. Ця думка аргументується судженням, що знайомство з видатними творами художників, в яких по-справжньому відображено життя людей в кожну цивілізаційну епоху, допомагає посилити емоційний і естетичний вплив художніх занять на учнів. Тому закономірним є включення в навчальну програму з образотворчого мистецтва кращих робіт відомих художників. Педагогічний досвід провідних художників, їх педагогічні погляди і думки в значній мірі сприяють зміцненню реалістичних позицій, що лежать в основі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі. В наші дні викладання образотворчого мистецтва стало окремою дисципліною в підготовці фахівців – майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
Посилання
Vsemirnaya istoriya / pod red. Zhukova E. M. Moskva: Myisl, 1956–1965. T. I. S. 160. 801 s.
Andreev A.N. Mastera zhivopisi. Moskva: Iskusstvo, 2011. 808 s.
Furtay F. Zapiski srednevekovogo masona. Albom Villara de Onnekura. Sankt-Peterburg: Aleteyya 2008. 248 s.
Alberti Leon Battista. Desyat knig o zodchestve: V 2 t. Moskva: Izd-vo Vsesoyuznoy Akademii Arhitekturyi, 1935–1937.
Russo Zh.-Zh. Pedagogicheskie sochineniya: V 2-h t. Moskva: Pedagogika, 1981. 656 s.
Kondahchan E.S. Metodika prepodavaniya risunka v sredney shkole. Moskva: Iskusstvo, 1952. 226 s.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.