АКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК УМОВА САМОРЕГУЛЯЦІЇ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКИХ ДІЙ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА
Анотація
У статті висвітлено процес саморегуляції як домінантної властивості самосвідомості людини, обгрунтовано психолого-педагогічні механізми виконавської активності майбутніх учителів музики. Автором науково підтверджено, що творча, соціально відповідальна й активна особистість характеризується почуттям нового, критичним ставленням до навколишнього світу, усвідомленням свого місця і ролі серед інших. У межах статті окреслено педагогічні умови розвитку саморегуляції довільної активності майбутніх вчителів, що пов’язані з зовнішніми та внутрішніми факторами. Саморегуляцію музично-виконавської активності майбутніх вчителів розглянуто як процес побудови, підтримки та управління всіма видами та формами зовнішніх та внутрішньо-психологічних навчальних дій
Посилання
Andrejko O. I. (2013). Vy`konavs`ka kul`tura skry`palya: teoriya ta metody`ka formuvannya. L`viv: Galy`cz`ka vy`davny`cha spilka, 2013. 298 s.
Dryapika V. I. (2003). Aksiologichny`j aspekt profesijno-pedagogichnoyi pidgotovky` vchy`telya muzy`ky`. Nauk. zapy`sky` Nizhy`ns`kogo derzh. ped. univ-tu imeni My`koly` Gogolya. Psy`x-ped. nauky`. 2003. # 2, S. 9–11.
Rostovs`ky`j O. Ya. (2011). Teoriya i metody`ka muzy`chnoyi osvity`: navch.–metod. posibn. Ternopil` : Bogdan, 2011. 640 s.
Sy`dorenko N. I. (2005). Rozvy`tok usvidomlenoyi samoregulyaciyi dovil`noyi akty`vnosti majbutnix uchy`teliv: avtoref. dy`s... kand. psy`xol. nauk: 19.00.07; Pivdennoukr. derzh. ped. un-t im. K. D. Ushy`ns`kogo. Odesa, 2005. 18 s.
Czagarelly` Yu. A. (1989). Psy`xology`ya muzыkal`no-y`spolny`tel`skoj deyatel`nosty`: avtoref. dy`s. … d-ra psy`xol. nauk / Leny`ngr. gos. un-t. L., 1989. 31 s.
Yung K. (1995). Psy`xology`chesky`e ty`pы. Sankt-Peterburg, Moskva : Mыsl` 1995, S. 522–524.
Bodrova T. (2015). Personal Resours in Teachers' Training of Musical Arts Education. Intellectual Archive Toronto: Shiny World Corp., 2015. Vol. 4, Number 6. Р. 141-150.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.