МУЗИЧНИЙ ТВІР ЯК ОБ’ЄКТ ВИКОНАВСЬКОЇ САМОПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Анотація
У статті висвітлено актуальні питання інтерпретації музичних творів майбутніми педагогами-музикантами у процесі їх виконавської самопідготовки. Автором окреслено основні чинники, що впливають на якість художньо-педагогічної інтерпретації твору як предмету музичного виконавства та засобу навчання і виховання учнів на уроках музики. Запропоновано інноваційні способи розробки художнього та методичного векторів опанування музичних зразків на прикладі самопідготовки студентів до виробничої практики.
Посилання
Bodrova T. O. (2013). Vy`xovna robota vchy`telya muzy`ky` v pozaurochny`j chas. My`stecztvo ta osvita. 2013. # 1. S. 21–27.
Kozakov V. A. (1990). Samostoyatel`naya rabota studentov y` ee y`nformacy`onno-metody`cheskoe obespecheny`e: uchebn. posob. Ky`ev : Vыsshaya shkola, 1990. 145 s.
Masol L. M. (2006). Zagal`na my`stecz`ka osvita: teoriya i prakty`ka: monografiya. Ky`yiv: Promin`, 2006. 432s.
Shy`p S. V. (2015). Chto takoe muzыkal`noe proy`zvedeny`e? Nauk. chasopy`s Nacional`nogo pedagogichno universy`tetu im. M. P. Dragomanova. Seriya 14. Teoriya i metody`ka my`stecz`koyi osvity`: zb. nauk. pracz`. Vy`p. 18 (23). Ky`yiv : NPU im. M. P. Dragomanova, 2015. S. 8–13.
Bodrova T. (2015). Personal Resours in Teachers' Training of Musical Arts Education. Intellectual Archive. Toronto: Shiny World Corp., 2015. Vol. 4, Number 6. S. 141-150.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.