ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПЕРШОМУ КЛАСІ
Анотація
Серед уроків естетичного циклу предмет «Музика» є уроком, основною метою якого є розвивати творчі здібності і творче самовираження школярів у різних видах мистецької діяльності. Проведення інтегрованих уроків музичного мистецтва стимулює творчість вчителя і його вихованців, спонукає дітей сприймати мистецькі твори, розмірковувати стосовно художніх образів, імпровізувати. Розроблені завдання у даній статті нададуть можливість застосовувати творчий підхід й використовувати у створенні власних варіантів творчих завдань, керуючись при цьому дидактичною, розвивальною та виховною метою кожного уроку.
Посилання
Masol L. M. Zahal'na mystets'ka osvita: teoriya i praktyka : monohrafiya. Kyyiv : Promin', 2006. 432 s.
Metodyka navchannya mystetstva u pochatkoviy shkoli: posibnyk dlya vchyteliv. / L. M. Masol, O. V. Haydamaka, E. V. Byelkina, O. V. Kalinichenko, I. V. Rudenko. Kharkiv : Vesta: V-vo «Ranok», 2006. 256 s.
Psykholohyya y pedahohyka khudozhestvennoho tvorchestva: uchebn. posob. dlya vuzov. 2-e yzd. Moskva : Akademycheskyy proekt; Haudeamus, 2008. S. 430-435.
Rahozina V. V, Rudenko I. V. Systema tvorchykh zavdan' na urokakh mystetstva u pershomu klasi (za prohramoyu intehrovanoho kursu «Mystetstvo»): navch.-metod. posibn. Ternopil': «Bohdan», 2010. S. 45-58.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.