ОСОБЛИВОСТІ ІЛЮСТРУВАННЯ ПІДРУЧНИКІВ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З КОНСТРУЮВАННЯ І МОДЕЛЮВАННЯ ОДЯГУ

  • Людмила Денисенко Мистецький інститут художнього моделювання та дизайну імені Сальвадора Далі, м.Київ
Keywords: illustration of a textbook, artistic design of textbooks, didactic requirements for textbook, book for the design of clothes

Abstract

The article describes the features of the selection and development of illustrations for textbooks, teaching aids for the design and modeling of clothes. The expediency of the account of didactic requirements and psychological features of perception of visual information in the design of books on this discipline. Identified specific functions (selection zoom, its detailed measures, colors, background), author of the text in the creation of sketches and layout of the future textbook or teaching aid for the design and modeling of clothes.

References

Antonov A. V. Ynformatsyya : vospryyatye y ponymanye /A.V.Antonov.– K. : Nauk. dumka, 1988. – 184 s.

Bondar O.V. Problema shkil'noho pidruchnyka u periodychnykh fakhovykh vitchyznyanykh vydannyakh (50-ti r.r. KhKh st. – poch. KhKhI stolittya) : avtoref. dys. na zdobuttya nauk. stupenya kand. ped. nauk: spets. 13.00.01 «Zahal'na pedahohika ta istoriya pedahohiky» / Bondar Olena Valeriyivna; Luhans'kyy natsional'nyy universytet. – Luhans'k, 2011. – 21s.

Yezhova O.V. Konstruyuvannya odyahu: kurs lektsiy / O.V.Yezhova. – 2-e vyd., dopov. – Kirovohrad : Lysenko V.F., 2013. – 172 s. il.

Konstruktyvnoe modelyrovanye odezhdы: uchebnoe posobye dlya vuzov / A.Y.Martыnova, E.H. Andreeva – M. : Moskovskaya hosudarstvennaya akademyya lehkoy promыshlennosty, 2002. – 216 s. yl.

Problemy suchasnoho pidruchnyka: zb. nauk. prats' / Redkol. – K.: Pedahohichna dumka, 2003. – vyp. 3 – 344 s.

Radkevych V.O. Modelyuvannya odyahu: pidruchnyk / V. O. Radkevych. – K. : «Viktoriya». – 2000. – 352 s.: il.

Rыvchyn V. Y. O khudozhestvennom konstruyrovanyy uchebnykov / V. Y. Rыvchyn. – Moskva; Knyha. – 127 s.

Sokolova L. Э. Metodycheskye osnovы otbora yllyustratyvnoho materyala dlya uchebnykov russkoho yazыka (5-9 klassы): avtoref. dys. na soyskanye uchenoy stepeny kand. ped. nauk: spets. 13.00.02. «Teoryya y metodyka obuchenyya (po otraslyam znanyy)» / Sokolova Larysa Эduardovna; Moskva, 1999. – 21 s.

Fransua-Mari Zherar, Ksav"ye Roezh "yer. Yak rozroblyaty ta otsinyuvaty shkil'ni pidruchnyky / Zherar Fransua-Mari, Roezh "yer Ksav"ye, per. z frantsuz'koyi Maryny Marchenko. – K. : K.I.S., 2001. – 352 s.

Sharykova H. V. Dydaktycheskye uslovyya povыshenyya roly yllyustratyvnoho materyala uchebnyka (pry formyrovanyy byolohycheskykh ponyatyy v protsesse yzuchenyya anatomyy): avtoref. dys. na soyskanye uchenoy stepeny kand. ped. nauk: spets. 13.00.02. «Teoryya y metodyka obuchenyya (po otraslyam znanyy)» / Sharykova Halyna Vladymyrovna; .Moskva, 1997. – 19 s.

Published
2016-11-30
How to Cite
Денисенко, Л. (2016). ОСОБЛИВОСТІ ІЛЮСТРУВАННЯ ПІДРУЧНИКІВ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З КОНСТРУЮВАННЯ І МОДЕЛЮВАННЯ ОДЯГУ. Art Education: Content, Technologies, Management, (11), 188-201. Retrieved from https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/106
Section
THE PRACTICE OF MODERN ART EDUCATION: THE NEWEST ACHIEVEMENTS