ПРОБЛЕМИ Й НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФЕШН-ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Анотація
У статті розглянуто актуальну проблему вдосконалення української фешн-освіти. Проаналізовано кількісні показники закладів дизайн-освіти, визначено критерії та головні напрями підвищення якості професійної підготовки фешн-дизайнерів, відповідно до вимог сучасної індустрії моди. Обґрунтовано доцільність упровадження фешн-менеджменту і маркетингу та необхідність навчання майбутніх фахівців презентації дизайн-розробок.
Посилання
Al’-Favadi Kh. (2014). Kontseptualizatsiya zasad kreatyvnoyi zdatnosti studentiv u poli khudozhn’o-prykladnykh remesel. Mystets’ka osvita: zmist, tekhnolohiyi, menedzhment: zb. nauk. prats’. Vol. 9. P. 149-165.
Danylenko V. (2017). Dyzayners’ka osvita Ukrayiny: perekhid u novu yakist’ Visnyk KhDADM, #3. P. 4-10.
Tkanko Z. (2008). Moda i dyzayn – osvita v Ukrayini na suchasnomu etapi. Visnyk L’vivs’koyi natsional’noyi akademiyi mystetstv. Vol. 19. L’viv: L’viv. nats. akad. mystetstv. P. 14-24.
Fursa O. O. (2013). Osnovni napryamy i chynnyky stanovlennya dyzayn-osvity. Nauk. visn. NLTU Ukrayiny. Vol. 23 (18). P. 392-398.
Fursa O. O. (2014). Profesiyna pidhotovka dyzayneriv u konteksti neperervnoyi osvity. Mystets’ka osvita: zmist, tekhnolohiyi, menedzhment: zb. nauk. prats’. Vol. 9. P. 31-46.
Fursa O. O. (2013). Tendentsiyi rozvytku dyzayn-osvity v teoriyi i praktytsi profil’nykh vyshchykh navchal’nykh zakladiv. Pedahohichnyy protses: teoriya i praktyka. Vyp. 3. Р. 172-180.
Shevchenko A. (2015). Osoblyvosti funktsionuvannia dyzain-osvity u sviti (in Ukrainian) [Electronic resource] URL: http://library.udpu.org.ua/library_files/zb.nayk.praz/ 2015/1/57.pdf
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.