ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ПОЕТАПНОГО РОЗВИТКУ ПРОЕКТНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ-ГРАФІКІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ
Анотація
У статті розглядається суть авторської технології поетапного розвитку проектної культури майбутніх дизайнерів-графіків у професійній підготовці в мистецьких закладах вищої освіти, що розроблена з урахуванням своєрідності становлення проектної культури відповідно до вимог цілісності, системності, керованості означеного процесу. Технологія поетапного розвитку проектної культури поєднує три етапи (пропедевтично-підготовчий, професійної ідентифікації, творчої самореалізації у проектній діяльності) й актуалізує розвиток художньо-естетичних якостей, асоціативно-образного мислення, сприяє поглибленню теоретичних знань, удосконаленню практичних умінь щодо створення цілісних гармонійних образів, перспективних іміджевих проектів, прогнозування тенденцій становлення графічного дизайну.
Посилання
Bespalko V. P. Slahaemye pedahohycheskoy tekhnolohyy. Moskva : Pedahohyka, 1989. 192 s.
Monakhov V. M. Tekhnolohycheskye osnovy proektyrovanyya y konstruyrovanyya uchebnoho protsessa. Volhohrad: Peremena, 1995.
Lykhachev B. T. Pedahohyka: kurs lektsyy. Moskva : Vlados, 2010. 647 s.
Sysoyeva S. O. Pedahohichni tekhnolohiyi: korotka kharakterystyka sutnisnykh oznak. Pedahohichnyy protses: zb. nauk. prats. 2006. Vyp. 2. S. 127–131.
Maksymova A. B. Proektna kultura maybutnikh dyzayneriv-hrafikiv: navch. posibnyk. Kyyiv : Feniks, 2018. 72 s.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.