ДИЗАЙН-ОСВІТА В КОНТЕКСТІ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬНОГО ПОСТУПУ
Анотація
У статті розглядаються проблеми перспективного розвитку системи професійної підготовки дизайнерів і ті позитивні тенденції, які намітилися в цій галузі в останнє десятиліття. Стверджується, що тенденції розвитку дизайн-освіти слід шукати в потребах суспільства, запитах окремих соціальних груп, кожної людини на красу і користь, направляючи діяльність студентів на вивчення цих запитів, зіставлення з власними уявленнями про культурні цінності пропагувати дійсно цінне. Таким чином, ми розглядаємо систему дизайн-освіти як інструмент формування художньо-естетичної культури суспільства.
Посилання
Borodaev D. Veb-sayt kak ob'ekt graficheskogo dizayna: diss…. kand. iskusstvovedeniya. HGADI. Harkov, 2004. 232 s.
Serov S. Garmoniya klassicheskoy tipografiki. M.: Liniya Grafik, 2004. – 32 s.
Sidorenko V. Genezis proektnoy kulturyi i estetika dizaynerskogo tvorchestva: avtoreferat dissertatsii na soiskanie uchenoy stepeni doktora iskusstvovedeniya – M.: VNIIEE, 1990.
Sovremennyie tehnologii: novyie resursyi dlya fashion-biznesa i dizayna. 31 oktyabrya 2006. Ryinok legkoy promyishlennosti #47, 2006.
Stor I. Smyisloobrazovanie v graficheskom dizayne. Uchebnoe posobie dlya studentov vuzov po spetsialnosti «Hudozhestvennoe proektirovanie tekstilnyih izdeliy» – M.: MGTU im. A.N.Kosyigina, 2003.
Studio fashion-id /Dizayn i konstruirovanie odezhdyi. Internet resurs. Kod dostupu: http://fashion-id.ru
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.