ДИЗАЙН-ОСВІТА В КОНТЕКСТІ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬНОГО ПОСТУПУ

  • Оксана Фурса Мистецький інститут художнього моделювання та дизайну імені Сальвадора Далі
Ключові слова: дизайн, дизайн-освіту, веб-дизайн, художньо-естетична культура суспільства

Анотація

У статті розглядаються проблеми перспективного розвитку системи професійної підготовки дизайнерів і ті позитивні тенденції, які намітилися в цій галузі в останнє десятиліття. Стверджується, що тенденції розвитку дизайн-освіти слід шукати в потребах суспільства, запитах окремих соціальних груп, кожної людини на красу і користь, направляючи діяльність студентів на вивчення цих запитів, зіставлення з власними уявленнями про культурні цінності пропагувати дійсно цінне. Таким чином, ми розглядаємо систему дизайн-освіти як інструмент формування художньо-естетичної культури суспільства.

Посилання

Borodaev D. Veb-sayt kak ob'ekt graficheskogo dizayna: diss…. kand. iskusstvovedeniya. HGADI. Harkov, 2004. 232 s.

Serov S. Garmoniya klassicheskoy tipografiki. M.: Liniya Grafik, 2004. – 32 s.

Sidorenko V. Genezis proektnoy kulturyi i estetika dizaynerskogo tvorchestva: avtoreferat dissertatsii na soiskanie uchenoy stepeni doktora iskusstvovedeniya – M.: VNIIEE, 1990.

Sovremennyie tehnologii: novyie resursyi dlya fashion-biznesa i dizayna. 31 oktyabrya 2006. Ryinok legkoy promyishlennosti #47, 2006.

Stor I. Smyisloobrazovanie v graficheskom dizayne. Uchebnoe posobie dlya studentov vuzov po spetsialnosti «Hudozhestvennoe proektirovanie tekstilnyih izdeliy» – M.: MGTU im. A.N.Kosyigina, 2003.

Studio fashion-id /Dizayn i konstruirovanie odezhdyi. Internet resurs. Kod dostupu: http://fashion-id.ru

Опубліковано
2017-12-27
Як цитувати
Фурса, О. (2017). ДИЗАЙН-ОСВІТА В КОНТЕКСТІ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬНОГО ПОСТУПУ. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент, (12), 5-18. вилучено із https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/69
Номер
Розділ
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ