ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТИВНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ КОЛЕДЖІВ
Анотація
У статті розглядається питання доцільності впровадження дисциплін напряму «Технології» у закладах вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації. На прикладі результатів практичних занять аналізується їхня ефективність та роль у якісній підготовці молодших спеціалістів у галузі дизайну.
Посилання
Antonovy`ch Ye. A. Doslidzhennya sy`ntezu dy`zajnu i texnologij u sy`stemi neperervnoyi dy`zajn-osvity` // Naukovi zapy`sky` Ternopil`s`kogo nacional`nogo pedagogichnogo universy`tetu imeni Volody`my`ra Gnatyuka. Seriya : My`stecztvoznavstvo. 2011. # 2. S. 205-213.
Gervas O. Pidgotovka majbutnix uchy`teliv do vy`kory`stannya suchasny`x informacijny`x texnologij u procesi vy`gotovlennya samorobny`x pry`ladiv // Zbirny`k naukovy`x pracz` Umans`kogo derzhavnogo pedagogichnogo universy`tetu. 2012. Ch. 4. S. 73-80.
Gervas O. Zasoby` formuvannya znan` z dekoraty`vny`x vlasty`vostej derevy`ny` u majbutnix inzheneriv-pedagogiv u galuzi derevoobrobky` // Zbirny`k naukovy`x pracz` Umans`kogo derzhavnogo pedagogichnogo universy`tetu. 2013. Ch. 3. S. 84-90.
Y`tten Y`. Y`skusstvo formы. M., 2004.
Orshans`ky`j L. Etnody`zajn yak innovacijny`j xudozhn`o-estety`chny`j komponent texnologichnoyi osvity` // Molod` i ry`nok. 2011. # 1. S. 38-41.
Rukasova S., Polyakova S. Vy`vchennya osnov dy`zajnu yak peredumova otry`mannya dy`zajn-osvity` majbutnimy` vchy`telyamy` texnologiyi // Problemy` pidgotovky` suchasnogo vchy`telya. Zbirny`k naukovy`x pracz` Umans`kogo derzhavnogo pedagogichnogo universy`tetu. 2013. # 8 (Ch. 1). S. 150-151.
Ty`menko V. Pedagogichna texnologiya "dy`zajn-osvita" u zagal`noosvitnix i vy`shhy`x navchal`ny`x zakladax // Zbirny`k naukovy`x pracz` Umans`kogo derzhavnogo pedagogichnogo universy`tetu. 2012. Ch. 2. S. 292-299.
Ty`tarenko V. P. Vy`xovny`j potencial texnologichnoyi osvity` // Imidzh suchasnogo pedagoga. 2016. # 10. S. 3-5.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.