ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕНТОЗДАТНИХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ
Анотація
У статті основні морально-етичні якості позиціоновано в двох контекстах: із одного боку, як невід’ємні індивідуально-особистісні риси людини, а з другого – як важливий складник підготовки конкурентоздатного кваліфікованого робітника. Особливу увагу автор актуалізує на ролі і значенні аналізу художніх творів на уроках зарубіжної літератури, що є важливим засобом формування таких моральних якостей: людяність, доброта, справедливість, толерантність, повага до інших та самоповага, працелюбність, відповідальність. Обґрунтовано, що саме уроки літератури слугують ефективними засобами формування в учнів позитивних моральних якостей.
Посилання
Vukіna N. V., Dementієvs'ka N. L., Sizenko І. M. Kritichne mislennya: yak c'ogo navchiti: Naukovo-metodichnim posіbnik /Za nauk. red. O. І. Pometun. H 2007. 190 s.
Nichkalo N. G. Transformacіya profesіjno-tekhnіchnoї osvіti Ukraїni: monografіya K. : Ped. dumka, 2008. 200 s.
Pulіna G. O. Skladnі temi zarubіzhnoї lіteraturi. VAT «Dnіprokniga», 2006.
Snіsar S. E. Robota nad problemoyu vihovannya duhovnostі na urokah lіteraturi. Knyazhic'kij NVK Zvenigorods'kogo r-nu CHerkas'koї obl., 2015. 9 s.
Steckevich L. M. Psihologіya : navch. posіb. dlya stud. vishch. navch. zakl. / L. M. Steckevich, O. V. Tarasova. – Krivij Rіg : VC KTU, 2009. 180 s.
Sushenceva L. L. Formuvannya profesіjnoї mobіl'nostі majbutnіh kvalіfіkovanih robіtnikіv u profesіjno-tekhnіchnih navchal'nih zakladah: teorіya і praktika : monografіya / za red. N. G. Nichkalo; Іnstitut profesіjno-tekhnіchnoї osvіti NAPN Ukraїni. Krivij Rіg: Vidavnichij dіm, 2011. 439 s.
YUrchak. V. Dopomogti probuditisya // «Zarubіzhna lіteratura». №3. 2007. S. 8-15.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.