ХУДОЖНЬО-ВИКОНАВСЬКА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНА ЯКІСТЬ УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Анотація
У статті розкрито суть, зміст і структуру художньо-виконавської самоефективності учителя музичного мистецтва». Проаналізовано функції означеного феномену в професійній музично-педагогічній діяльності. Висвітлено сутнісні можливості художньо-виконавської само-ефективності у стимулюванні творчого процесу інтерпретації музичних творів. Автор розглядає само-ефективність учителя у зв’язку із його здатністю до оптимального управління розвитком музичного сприймання школярів та залучення їх до музичної діяльності. Відслідковується вплив самоефективності вчителя на результативність музично-педагогічного процесу.
Посилання
Haidar M. Y. Razvytye lychnostnoi samoэffektyvnosty studentov-psykholohov na эtape vuzovskoho obuchenyia: Dys. ... kand. psykhol. nauk : 19.00.07 / Haidar Mark Yhorevych; [Mesto zashchytы: Kur. hos. un-t]. Voronezh, 2008. 260 s.
Holovyna E. V., Skotnykova Y. H. Kohnytyvno-stylevaia struktura fenomena uverennosty. // Psykholohycheskyi zhurnal. Tom 31. 2010. № 4. S. 69–82.
Kremeshna T. I. Formuvannia pedahohichnoi samoefektyvnosti maibutnikh uchyteliv muzyky: Dys. …kand. ped. nauk : 13.00.04 / T. I. Kremeshna. Odesa, 2008. 250 s.
Maiers D. Sotsyalnaia psykholohyia: yntensyv. kurs. 3-e mezhdunar. yzd. Sankt-Peterburh: Praim-Evroznak: Neva; Moskva : OLMa-Press, 2000. 510 s.
Maslou A. Teoryia metamotyvatsyy: byolohycheskye korny tsennostei zhyzny. Moskva : Smыsl, 1999. 136 s.
Mohylevkyn E. A. Karernыi rost: dyahnostyka, tekhnolohyy, trenynh. Sankt-Peterburh: Rech, 2007. 336 s.
Bandura A. Self-efficacy: Toward to unifuing theory of behavioral change // Psychological review, 1977a. Vol.84. № 2. P. 191–205.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.