ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ МИСТЕЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті розглянуто сутність педагогічних принципів, виявлено їх значущість у модернізації мистецької освіти. Висвітлено специфіку мистецької діяльності учнів в умовах позашкільної освіти. Окреслено сучасні принципові положення організації мистецької діяльності учнів в умовах позашкільної освіти. Доведено, що ефективній організації мистецької діяльності учнів сприяє комплексне використання загальних педагогічних принципів і спеціальних положень мистецького навчання.
Посилання
Babanskyi Yu. K. Yzbrannыe pedahohycheskye trudы / Sost. Yu. K. Babanskyi. Moskva: Pedahohyka, 1989. 560 s.
Bychko I. V. Intersubiektnist / Istoriia filosofii. [Elektronnyi resurs]. URL: https://pidruchniki.com/69623/filosofiya/istoriya_filosofiyi
Honcharenko S. U. Pedahohichni zakony, zakonomirnosti, pryntsypy. Suchasne tlumachennia. Rivne: Volynski oberehy, 2012. 192 s.
Zakon Ukrainy «Pro osvitu» [Elektronnyi resurs]. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Kraevskyi V. V. Metodolohyia pedahohyky: posobye dlia pedahohov-yssledovatelei. Cheboksarы: Yzd-vo Chuvash.un-ta, 2001. 244 s.
Moiseiuk N. Ye. Pedahohika : navch. posibn. Kyiv: «Hranmna», 1999. 348 s.
Padalka H. M. Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin). Kyiv: Osvita Ukrainy, 2008. 274 s.
Rudnytska O. P. Pedahohika: zahalna ta mystetska: navch. posibn. Ternopil: Navchalna knyha «Bohdan», 2005. 360 s.
Skatkyn M. N. Pryntsypы obuchenyia // Dydaktyka srednei shkolы: Nekotorыe problemы sovremennoi dydaktyky [ucheb. posob. po spetskursu dlia ped. yn-tov 2-e yzd. pererab. y dop. Moskva: Prosveshchenye, 1982. S. 48–89.
Fitsula M. M. Pedahohika. navch. posibn. Kyiv : VTs «Akademiia», 2002. 528 s.
Kharlamov Y. F. Pedahohyka. Moskva : Hardaryky, 1999. 520 s.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.