ДИЗАЙН-ОСВІТА ХХІ СТОЛІТТЯ: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УМОВАХ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА

  • Оксана Фурса Арт академія сучасного мистецтва імені Сальвадора Далі
Ключові слова: дизайн-освіта, освіта, тенденції освіти, підготовка дизайнерів

Анотація

У статті дизайн і дизайн-освіта розглядається крізь призму цілеспрямованої проектної діяльності, що поєднує у своїй структурі професійні та наукові знання на основі осмислення проблем людського життя і спілкування з предметним середовищем. Виокремлено перспективні напрями інноваційного розвитку дизайну і дизайн-освіти. Наголошується, що конструктивні способи розв’язання проблем розвитку дизайн-освіти слід шукати у потребах і досягненнях суспільства, запитах окремих соціальних груп, кожної людини на красу і користь. Автором позиціоновано систему дизайн-освіти як потужний дієвий засіб формування художньо-естетичної культури суспільства.

Посилання

Borodaev D. Veb-sayt kak ob’ekt graficheskogo dizayna: diss… kand. iskusstvovedeniya. Harkov: HGADI, 2004. 232 s.

Bondarenko V.V. Perspektivi rozvitku dizaynerskoyi osviti ta tvorchi zv’yazki dizaynerskih shkil / VIsnik HDADM, # 3, 2010. S. 3-7.

Sidorenko V. F. Genezis proektnoy kulturyi i estetika dizaynerskogo tvorchestva: avtoref. diss… d-ra iskusstvovedeniya Moskva : VNIIEE, 1990. 37 s.

Sovremennyie tehnologii: novyie resursyi dlya fashion-biznesa i dizayna // Ryinok legkoy promyishlennosti. 2006. 31 oktyabrya (# 47). S. 2-4.

Studio fashion-id /Dizayn i konstruirovanie odezhdyi. (Elektronniy resurs) URL: http://fashion-id.ru (data zvernennya: 10.09.2018)

Опубліковано
2018-12-28
Як цитувати
Фурса, О. (2018). ДИЗАЙН-ОСВІТА ХХІ СТОЛІТТЯ: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УМОВАХ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент, (13), 5-16. вилучено із https://zbirnik.mixmd.edu.ua/index.php/artedu/article/view/3
Номер
Розділ
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають